Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем ниски обороти на 156 2.0 1999 год.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем ниски обороти на 156 2.0 1999 год.

    Здравейте на всички почитатели на бегачки АЛФА 156 2.0 . Имам проблем на ниските обороти. Смених кабели -BOCH , свещи - NGK, като цяло работата на двигателя се подобри. Но , спирам примерно на светофар или на кръстовище, и понякога гасне, не винаги -но го прави. Получава се кофти, събираш им погледа с бегачката и гасне -кофти работа.Каде може да е проблема ????????? Помогнете с идеи .Благодаря ви много предварително.
    Екшън Мен - Чирпан
    Алфа Ромео 156 2.0 155 к.

  • #2
    Колега провери стъпковият мотор
    Алфа Ромео 147-2.0 16V 2002g-ГИ
    The pleasure of driving Alfa Romeo!

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от niki-25
      Колега провери стъпковият мотор
      здравейте ,имам проблем на ниските обороти. Не е стъпковия мотор. Помогнете .Дайте идеи
      Екшън Мен - Чирпан
      Алфа Ромео 156 2.0 155 к.

      Comment


      • #4
        Виж дроселовата клапа дали е чиста.
        Crosswagon, 156 1.8 TS, +359 892 484 482

        Comment


        • #5
          изчисти и си нулирай дроселовата клапа.

          има много писано по въпроса тъйа като всички сме го имали този проблем
          Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
          Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
          Lancia Ypsilon '02

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от KirilSol
            изчисти и си нулирай дроселовата клапа.

            има много писано по въпроса тъйа като всички сме го имали този проблем
            Продварително се извинявам за ОГРОМНОТО си невежество,но бих желал да попитам какво имате предвид под "нулиране" на дроселовата клапа ?
            Благодаря!
            155 1.8 8v TS & FZR 600

            Comment


            • #7
              за нулирането...на студен двигател, завърташ ключа до момента преди да запали колата и я държиш в това положение 90 секунди. После връщаш ключа в изходно положение и пак я държиш така 90 секунди. После палиш колата БЕЗ ДА НАТИСКАШ ПЕДАЛА НА ГАЗТА. ако не запали от първия път пробвай пак но не докосвай педала. Оставаш я така да работи 5 минути без да пипаш нищо. Така дроселната клапа се връща в изходно положение и компютъра го запомня него.
              Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
              Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
              Lancia Ypsilon '02

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от KirilSol
                за нулирането...на студен двигател, завърташ ключа до момента преди да запали колата и я държиш в това положение 90 секунди. После връщаш ключа в изходно положение и пак я държиш така 90 секунди. После палиш колата БЕЗ ДА НАТИСКАШ ПЕДАЛА НА ГАЗТА. ако не запали от първия път пробвай пак но не докосвай педала. Оставаш я така да работи 5 минути без да пипаш нищо. Така дроселната клапа се връща в изходно положение и компютъра го запомня него.
                Много благодаря за бързия отговор ! Бях прочел нещо такова,ама нали съм си тъп реших да попитам А това нещо само непосредствено след чистенето ли се прави,защото аз я чистих преди известно време и съм го пропуснал ? Трябва ли пак да я свалям или..
                155 1.8 8v TS & FZR 600

                Comment


                • #9
                  направи го сега, не сваляй нищо...просто изпълни процедурата
                  Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                  Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                  Lancia Ypsilon '02

                  Comment


                  • #10
                    Ми аз понеже не съм от най-търпеливите не дочаках да ми отговориш и го направих :P Едва ли на мен ми е точно в това проблема,нопоне няма да навреди.Още веднъж ти Благодаря за отговорите
                    155 1.8 8v TS & FZR 600

                    Comment

                    Working...
                    X